FAQ
Otázky a odpovede
1. SMIEM VRÁTIŤ TOVAR, AK SOM ZMENIL NÁZOR?
Záleží nám na spokojnosti našich zákazníkov a robíme pre to maximum. Ak by ste však s nákupom neboli spokojní, tovar je možné do 14 dní od doručenia objednávky vrátiť a požiadať o výmenu alebo vrátenie peňazí.
2. AKÉ MOŽNOSTI DORUČENIA PONÚKATE?
- Slovenská pošta
Doručenie do 2 prac. dní. odo dňa odoslania.
- Balík na poštu / BalíkoBOX
Doručenie do 2 prac. dní. odo dňa odoslania.
- Kuriér GLS
Doručené nasledujúci prac. deň. po dni odoslania.
Viac o možnostiach doručenia tu
3. ZASIELATE TOVAR AJ NA DOBIERKU?
Nie.
4. SMIEM TOVAR VYMENIŤ, AK MI NESEDÍ VEĽKOSŤ?
Aby ste mali nárok na výmenu, objednaný tovar musí byť vrátený v identickom stave, v akom ste ho dostali, pričom tento stav sa definujte ako: nový, nenosený, nezmenený a v pôvodnom obale so všetkými štítkami, ktoré sú stále pripevnené.
5. BUDEM MÔCŤ SLEDOVAŤ SVOJU ZÁSIELKU?
Áno, sledovacie číslo "Slovenská pošta" alebo "GLS" vám bude zaslané prostredníctvom e-mailu po odoslaní zásielky, ktoré následne môžete zadať na adrese Slovenská pošta alebo GLS