FAQ

Otázky a odpovede


1. SMIEM VRÁTIŤ TOVAR, AK SOM ZMENIL NÁZOR?

Záleží nám na spokojnosti našich zákazníkov a robíme pre to maximum. Ak by ste však s nákupom neboli spokojní, tovar je možné do 14 dní od doručenia objednávky vrátiť a požiadať o výmenu alebo vrátenie peňazí.

2. AKÉ MOŽNOSTI DORUČENIA PONÚKATE?

- Slovenská pošta

Doručenie do 2 prac. dní. odo dňa odoslania.

- Balík na poštu / BalíkoBOX

Doručenie do 2 prac. dní. odo dňa odoslania.

- Kuriér GLS

Doručené nasledujúci prac. deň. po dni odoslania.

- Packeta - Výdajné miesto a Z-Box

Doručené nasledujúci prac. deň. po dni odoslania. 


Viac o možnostiach doručenia tu

3. ZASIELATE TOVAR AJ NA DOBIERKU?

Ano.

4. SMIEM TOVAR VYMENIŤ, AK MI NESEDÍ VEĽKOSŤ?

Aby ste mali nárok na výmenu, objednaný tovar musí byť vrátený v identickom stave, v akom ste ho dostali, pričom tento stav sa definujte ako: nový, nenosený, nezmenený a v pôvodnom obale so všetkými štítkami, ktoré sú stále pripevnené.

5. BUDEM MÔCŤ SLEDOVAŤ SVOJU ZÁSIELKU?

Áno, sledovacie číslo "Slovenská pošta" alebo "GLS" vám bude zaslané prostredníctvom e-mailu po odoslaní zásielky, ktoré následne môžete zadať na adrese Slovenská pošta alebo GLS